Besök av Isa och -16

På sin väg från Umeå till Lund stannade imorse Crimdon Galadrie med familj på besök hos oss i Arboga! Typiskt bra initiativ från deras sida, blev så glad! Isa är en halvsyrra till Tira, med Westmead Lark som gemensam pappa, och idag var första gången de två träffades. Vi tog morgonpromenaden upp till Folkparken och släppte studsbollarna lösa i minusluften. Spring och bus och mustacher a la varghund! <3 Otroligt vackert ute idag, men iskallt, så efter en stund stapplade vi hemåt mot frukost!
Vi bytte tass-salva mot västerbottenost och skickade sedan iväg familjen söderut. På sin hemväg i mellandagarna ska de sova en natt hos oss och det ska bli grymt skoj :) Har redan kraschat framstupa för vackra sprallfian Isa, sådär så man inte kan se sig mätt! I sann norrlands-anda visade hon hur man kunde njuta, dyka och gräva ner sig i snön och komma fram helt täckt av snö. Fryser bara jag tänker på det, men Isa verkar vara en mycket oknusslig, avslappnad dam :)


Tänk, mitt hjärta klappar hårdare och hårdare för svarta greys.. Få kan se så välmående ut, som en välmående svart skönhet. Jag som alltid varit inbitet bluefawn-fantast börjar svajja! :)

För övrigt kan jag säga att jag är tokigt valpsjuk just nu, och det är inte alls bra att det finns flera nypluppade valpsingar där ute i landet ;) Är med blandade känslor man följer dem små nu, smärtsamt samtidigt som det är så himla kul! Nå, någongång blir det vår tur! :)

Nu hör jag J&J komma och det blir färd till Örebro! Ikväll ska vi på bio och se den nya "superfilmen", Avatar. Pepp! Tira får vi nog bära ut i bilen ;)

Ha en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Man skulle allt ha en såndär Crimdon! <3

2009-12-20 @ 00:39:13
URL: http://fiaelise.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hejsan

Vilka sötnosar! Om de vill leka med 3 Greys i Lund så finns vi till hands t o m den 22 december. Bara att höra av sig!!!

2009-12-20 @ 09:44:38
URL: http://greyhoundliv.blogspot.com
Postat av: Nezumi

Den där tiggarblicken kommer bli dödlig när de blir äldre! Jag har en bild när mina visar prov på den och...den är fulländad ut i ögonvrårna! Bara att vifta vit flagg direkt och räcka över allt som finns i kylskåp och frys. Ska slänga upp bilden i eftermiddag...så du vet vad som väntar.

2009-12-22 @ 11:37:37
URL: http://nezumi.bilddagboken.se
Postat av: Jessica

nu lånar jag lite bilder till bdb, hoppas det går bra :)

2009-12-22 @ 15:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0