God Jul alla läsare!


Här är ett idolporträtt av mig i marsipan. Måste hänga samman med att jag fick ta av skinkan först av alla. Stora tuggor fick det bli för att komma genom det gula in till köttet. Allt smakade delikat och nu håller jag utkik efter nästa servering. Människorna skrattade men sa att jag inte skulle få smaka något mer, att jag redan ätit min ranson? Vad betyder det? Tomten gillar mig massor för det ligger minst två klappar under ett träd invid godisbordet. Det kanske är godis som ramlat ner. God Jul!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vill bara önska en god fortsättning, blev tyvärr inte piggare så vi får ta en träff vid ett annat tillfälle.. Kramar ifrån hela gänget...

2009-12-26 @ 21:46:26
URL: http://ettgaletliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0