I lånad baddräkt på mässa!

Äntligen har vi internet hemma igen! Bredbandsbolaget strulade bort vårat i ett par veckor ungefär och nödvändigheter som att kolla väder och nya kortspel att spela om kvällarna fick prio framför blogguppdatering när man fick fatt på tillfällig surf :D Men nuså!
Här kommer några futtiga bilder från HUND2009 förra helgen! Känns verkligen som vi bara var in och vände och jag grämer mig än över min dåliga planering. Hade bråttom hem på eftermiddagen så vi fick lov att åka direkt efter montertiden. Slarvade och missade helt kappisarna i utställningsringen, hann inte utforska shoppingen och fick bara yrsligt samröre med bästeNezumi som vi var i sällskap med och som jag inte träffat på så länge :( (Vi ses snart igen!) Flera av er andra blev det också bara nick och bock till och ja..typiskt! Behållningen blev Back-On-Track-täcket som vi provade ut och köpte till mässpris. Det sitter som en smäck och är guld värt nu när termometern visar neråt -20, hurrrr! :) Tack till SHS som lät Tira och mig få pusta ut i den urtjusiga montern! Raggade iaf en tjej som kommer på träningar i vår :D

GRATTIS fina stålglimmande Whimawheppa till rött band och CK! VIKTIGT!
Så mycket kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Torbjörn Skogsberg

Så himmla gött med kapphund med CK! :D

2009-12-19 @ 16:25:00
Postat av: Jeanette Frid

Fina bilder du tagit. Det är så roligt att se alla bilder från den här härliga dagen! Passar på att önska Er, God Jul o Gott Nytt År!

Hälsn Jeanette (matte till Caisa)

2009-12-22 @ 09:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0