Längta

Ohoj! Denna veckan har jag och Tira spenderat med kissemisse Leon hos J&J i Örebro där vi har kattjollrat, ätit mikromat och choklad, gått långa upptäckarpromenader i stan och annars totalbott i soffan inbäddade i skolböcker och täcken. I onsdags skrev jag så tenta del 1 i Fysiologi&Anatomi..den som tydligen 60% kuggar på första försöket.. Hm. Massa tur kommer krävas för att jag ska ha klarat den..får bara till sämre och sämre poäng på den ju mer jag "rättar" i efterhand så det har jag slutat med ;) Igårkväll kom Torbjörn på go snabbvisit och åkte sen hem idag med piraten. Nu vill jag också hem, och jag längtar till helgen, till ev. vinthundsbesök från jönköping, till söndag och HUND2009!
Vi ses väl där? Vi fick en plats i montern, mellan 11-13 på söndag och det ska bli så galet kul! Jag har värsta abstinensen efter skoj saker som händer i kappvärlden, och alla trevliga människor i den - så detta är efterlängtat! :D
Nej nu är det nog bäst att sova så morgondagen och den sketna föreläsningen kan komma och gå någongång. Hemma i Arboga är det internetlöst i väntan på nya abonnemanget - vi SES! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0