Regn är som gjort för shopping

Idag regnar det gräsligt mycket ute och återigen saknar jag ett regntäcke till Tira :( Soliga dagar glöms det ju helt bort, men idag blev äntligen spaden satt i marken.
Therese beställde för någon månad sen dessa regn/defileringstäcken till sina två långnosar och när det visade sig nu att shoppingen gått väl (just denna butiken har haft lite tvivelaktigt rykte om att inte leverera) så blev det ett likadant till Tira. Tog storleken mindre och tror det kommer passa perfekt då Tira är rätt liten tjej.
Bilder på kalven i täcket kommer såklart när vi fått hem det :)

Förutom täcket så var jag som alltid sugen på att klicka hem den här boken..bibeln för kappisägare... Suck. Men kände inte riktigt att jag hade råd just nu och den är ju trots allt en perfekt present inför någons födelsedag..i november typ.. *blink*  ;)


Måste bara visa er också, ett helt fantastiskt filmklipp

Inte Tira..
Men väl Tiras mamma, Katie <3
Klippet är lånat av Tiras uppfödare Crimdon och Torbjörn och jag kan titta på det hur många gånger som helst och förundras över hur otroligt lika mor och dotter är. Både i sätt och utseende. På precis samma sätt studsar de svarta fläckarna fram och leker med leksaker. Man ser verkligen samma livsglädje som Tira har i Katie :) Igår när vi tittade på filmen, så tittade Tira också, hela tiden och storögt, man undrar vad det var hon såg?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja du denna affären du pratar om gjorde så jag höll på att tappa hakan sist jag beställde där. Mitt paket kom hem dagen efter jag beställt så under kan ske :o)



2009-07-09 @ 23:10:10
URL: http://www.bigace.net
Postat av: Run Faster

Hej! Trist att ni inte kommer, hade vart kul å träffa er i verkligheten. så de finns inte ens en liten möjlighet att ni tar er ner?

2009-07-10 @ 12:29:21
URL: http://lovelylus.blogg.se/
Postat av: Run Faster

Ajsing, det är ju lite trist.

har inte heller körkort eller bil men jag har turen som har träningskompisar som ska dit o tar med mig o Lovely. Annars hade jag suttit hemma å vart avundsjuk! ska du på derbyt i stockholm i sept eller okt (när de nu är,tror de var i sthlm)?

2009-07-10 @ 23:05:36
URL: http://lovelylus.blogg.se/
Postat av: Run Faster

hehe ja det skulle inte kunna vara omöjligt, vi är 2 st o 3 hundar. Vart var det ni bodde?:)

jag har också skolan och dessutom lillpojken att gå efter så det är inte säkert att jag kommer iväg på något derby även om det hade vart toppen.

2009-07-12 @ 14:26:41
URL: http://lovelylus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0