Dagen Efter

..och jag har haft ont i huvudet som vore det dagen efter en stor fest. Visserligen blev man som berusad av alla snygga vinthundar som dök upp där på hundöarna igår men ;) Hursomhelst. Tira axlade manteln efter Sia som Absolut Uthållig---och har sovit i princip non-stop sedan dess..och gör det än :) En glasspaus på stan idag bara. Under de 3 h vi var på öarna igår hade hon en enorm radie och hängde i princip med alla passerande eller stannade sällskap på storön, men som tur var är hon ju lätt att se även på håll med sin goa teckning :) Och vad jag kunde se så hoppade hon faktiskt inte och hälsade hahaha, det brukar ju jag annars vilja vara med och dämpa lite, men nej..hon såg mest ut att strosa kring folks fötter, vifta på svansen, hälsa alla välkomna liksom - hundar som människor :) Och däremellan tokspringa såklart. Resultatet blev två såriga sporrar på frambenen, ajaj. Men hon verkar inte bry sig det minsta iaf.
Eftersom jag som vanligt inte fotade någonting själv tänker jag idag stå mitt kast och bara länka vidare för ögongodis.

..
....Eller ok. En bild tiggde jag till mig av min vän Therese, Pååpy och Dimmas ägare. Bara för att den beskriver väl hur hänget på hundöarna går till :D
Förutom en virrig jag i lila som inte vet var man ska gosa, så syns på bilden även hundarna Pååpy i svart, Dimma i vitt, lilla svartvita lurchern Maggie, Tira snokandes och så små skymtar av Poppet och Taggie där bak, även dem lurchers. Till synes blir utlagda filtar ofta mycket populära vid dessa tillställningar ;)
Men som sagt, för mer bilder gå in på Torbjörns blogg
Eller världsbästa Thereses bilddagbok!
Och njut av deras bildseende som talar mer än berättar.

Tack för igår alla ni som kom! Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Tessan

HEj på er!



Vi var och hälsade på Torbjörn och Tira på jobbet i torsdags men de var lediga, hmpf, typiskt!!!



Nosslickar från Churchill, Reflection och Evita med Matte som jobbar på Pro Plan.

2009-05-17 @ 22:46:00
Postat av: Lennart

Åh, vad jag önskar att vi hade varit i Stockholm i lördags. Vilken kanondag ni fick

En lite avis Lennart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0