Fontänåterbesök!

Idag har husse haft ledig dag så när solen kikade fram efter storhandlingen, då visste vi båda att det var dags för ett besök i fontänen igen ;) Tira hade minst lika roligt idag och denna gång var både kameran och leksak med!
     
Nu längtar vi till den riktiga sommaren då de större vattnen är lite varmare så vi kan bada med henne! Jag själv är ju nästan i fontänen fick jag se på bilderna ;)

Och så Alice då. Fina fina. Henne har vi funderat och samtalat kring mest hela dagen, försökt samlat tankarna över en lyckad städning och storhandling. Samtalen har varit bra och kloka, även om jag avskyr att prata ekonomi..
Imorgon ska jag försöka nå Alice matte Eva för att tala lite, som det ser ut just nu så ber jag till gudarna att hon inte har bråttom med omplaceringen...Hjärterum, stjärterum och all tid i världen har vi..men ekonomiskt, att äga en andra hund..ja då ser det krasst nog bättre ut framåt hösten.
Jag känner bara så starkt att jag inte kan låta detta passera helt. Vi har inte bråttom. Jag får höra vad Eva säger, sommaren kanske är vår att lära känna Alice så smått :)

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag håller storklon för att Alice kommer hem till Er!

Eva kommer att vänta till rätt person infinner sig!

/L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0