Solsting,

..borttappade plånböcker, teater, nackspärr och tuggade badtofflor. Vardagen går vidare här i Arboga ;) Idag strålade helgens förutspådda värmebölja igång och Tira och jag tog tag i utomhusfirandet av hennes 9-månadersdag. Hurraa! Igår, som var hennes dag egentligen, var ju bara regn och regn och regn.
Vi tog först en härlig promenad i vår favoritskogsplätt, som vanligt lika mycket utanför stigarna som på. Skogspartiet vi strosar runt i är perfekt för följsamhetslek! Stigarna korsar varandra överallt och man kan gömma sig plötsligt, vika av, klättra på stockar och sten och plaska i bäcken. Underbart!


Framåt kvällen följde Tira med oss på teaterrep! Vi tog vägen förbi Arbogas helt klart läskigaste innergård och firade med lite glass. Om hennes beteende på bilderna ger det sanna betyget på föreställningen det återstår att se ;)
     
Ibland får man om man tittar bort.. Mums!

"ZZZzzzZzZ" - Citat Tira

Nu i efterhand konstaterar både Tira och jag att "firandet" visst inte skilde sig så mycket från en vanlig dag för oss haha. Nåja. Vi gillar det så båda två :)
Imorrn ska vi först repa teater hela dagen (i solskyddsfaktor 20) och framåt kvällen planerar vi att åka till Herrfallet där min familj har hyrt en stuga över helgen. Min mamma fyller 60 på söndag så vi blir kvar över natten och firar henne. Jag tippar årets första utomhusdopp, Torbjörn tvekar och Tira har ingen aning om vad det handlar om haha. Söndag eftermiddag är vi tillbaka i Arboga för mer teaterrep. Genrep på måndag och premiär på tisdag, det börjar pirra precis som det ska :) Ska bli så kul!
Ha en fin början på helgen!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Lyckospark inför premiären kommer från oss i Skåne =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0