Söndagsrus

klicklicklick! Sitter och klickar runt här online på jakt efter resultaten från Avelsloppet, klickar på folks hemsidor och på klubbars hemsidor OCH på greyhound-data, men inget haha. Jag blir nästan fundersam på om jag faktiskt har förvirrat bort mig helt bland alla anmälningsdatum, tävlingsdatum, lottningsdatum, inställda lopp osv och tagit fel på dag. Om jag förstått det rätt gick iaf loppen i Alingsås? Är inte hundra på det då Alingsåsklubbens sida är lite knaggligt uppdaterad. Det här är ju första året som jag försöker hänga med i svängarna och det är grymt mycket som händer hela tiden :D
Jag har iaf distanshejjat både på Moss och Athenas Pearl idag, hoppas det gått bra för er!

Har fått veta att det blev vinst för Toxic Tea Fairy i Easter Rose Bowl, ett annat lopp, STORT grattis till hushållet Qetesh! Som jag höll tummarna här på håll! Vad jag förstod så var hon inte favorittippad, och jag är omåttligt förtjust i underdogs ;D Det gick också bra för Tindra, hon kom tvåa och jag skickar ett grattis såhär till Kenta och Annelie!


Tipset! Nu på söndag 31/5 anordnar SHS en föreläsning om hur man förebygger skador på sin hund! Läs mer här! Är så putt att jag missar det här, hade väldigt gärna velat gå och suga åt mig all info men hoppas istället att det blir en repris någon annan gång. Nästa helg är vigd åt teatern här, helgen innan premiär..

Medan jag väntar på resultat kommer här lite bilder från idag på skrutten som plöjer högt gräs i brist på sand!
     



*hjärtsnörp* Så otroligt vacker..





(Bilderna längst till vänster är lånade från husses blogg!)

Kommentarer
Postat av: Stina & Fuji

Hej!

Jo då, Fuji tyckte det var så kul, å hon "railade" som en galning! Alltså sprang intill rälsen!

Moss kom tvåa igår, det var såååååå nervöst, jag satt å väntade på att Pelle skulle ringa å berätta hur det gick... hua nerverna var i upplösningstillstånd!

Va kul om ni tittar upp till banan den 6/6, jag är där å jobbar i tornet.

Vda gäller släphare vet jag inte, det är ingen unghundsträning vad jag vet, men gå igenom boxar kan man ju göra ändå, kanske kan ni göra ett handsläpp?

Blossa e en kavat dam.... :) Jag är kär****

Vi skojar om det där med "Mossa & Blossa", de är väldigt lika!

Sök upp mig den 6/6 om ni kommer! Kanske fika? Då före kl 14.15 sen måste jag jobba!



Ha det gott!

Kram

2009-05-25 @ 16:29:57
URL: http://www.counting-crows.se
Postat av: Anki

Smart o linda frambenen när dom ska rejsa :D slipper sporrarna bli sönderslitna..

2009-05-25 @ 17:21:20
URL: http://cutecherry.zoomin.se
Postat av: Agge

Sanna, Föreläsningen är på SÖNDAG (ändra gärna det om du petar i bloggen)31/5. / Mvh Agge

2009-05-26 @ 14:24:58
URL: http://www.shsracing.se
Postat av: Sanna

OJ! Fixar direkt Agge! :)

2009-05-26 @ 14:31:26
URL: http://nolltillsjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0