VID (Very Important Dog)

För en stund sedan skickade jag minsann iväg en intresseanmälan om att, tillsammans med Tira och en annan matte/husse och hund, stå i Stockholms hundkapplöpningssällskaps monter på HUND2009 för att där under ett par timmar göra "reklam" för våra snabbfotingar! :) Spännande och jag hoppas verkligen vi får chansen min lilla pirat och jag, hon som frälser folk varje dag till vinthundsvärlden med sin charm och jag som kan prata länge och varmt om ämnet :) Håll tummarna! Mässan planerar vi att gå på hursomhelst, på söndagen. Ses vi där? Längtar!

Efter dagens långtur till ÖB och tillbaka via fält och gräsplaner tvärsov Tira sig igenom en halvtimmes pedikyr för en stund sedan ;) Ja, ni läste rätt. Pedikyr. Vet inte vad som kan sägas om en matte som både filar, smörjer och masserar vovvens tassar utöver kloklippning men, I did it! För första gången. Måste vara det där kapitlet om metabolismen som egentligen skall läsas.. Nåja, mest krut lades på massagen och det verkar ha försatt lilltösen i trans och hon vaknar hon nog inte mer idag ;) Kanske man skulle ta fram julstjärnan eller kila och handla något gott till middag? Pluggandet kan ju vänta, lever fortfarande på att jag fick VG på båda tentorna jag gjorde i samband med flytten, MEGAGRYMT!

Ha en fin lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Anki

Vikken underbar bild! :) Och ett förbaskat fint halsband...vart har du beställt de? Du får gärna skriva adressen i min gästbok så jag inte missar :) Kramar!

2009-11-29 @ 09:37:33
URL: http://cutecherryann.mittspejs.se
Postat av: Linn

GRATTIS! VG tjohoooo!

2009-11-29 @ 11:16:22
Postat av: Eva

Oh så kul att ni kommer upp.. Chippen ska ställas ut och vi kan behöva ALLA supportrar vi kan hitta.. =) Jag tycker ju självklart att den lilla piraten ska finnas med där.. Hon är ju vacker som få och så otroligt charmig... Hur som helst så syns vi på mässan då vi befinner oss där hela helgen för på lördagen är det Trasan´s tur att visa upp sig.. =)



Ha det gott så syns vi snart!



Kram

2009-11-30 @ 14:33:18
URL: http://ettgaletliv.blogspot.com
Postat av: Nezumi

Pååpy borde få en hyllplats i montern haha!

2009-11-30 @ 15:32:04
URL: http://nezumi.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0