"Jag skaaa inte..

..gå in på greyhound-data och titta på alla fina hundar som finns för adoption på andra sidan sjön." Ska inte, ska inte, ska inte. Men gör det ändå, utan några som helst planer. Och det är ju såklart rent hälsovådligt! Just nu känner jag mig mer drabbad än någonsin, för jag kan inte riktigt få bort bilden ur mitt huvud på en viss charmör som jag hittade där häromdagen.

Han heter YouLittleDancer i stamtavlan. (aw) Och tänk vad man kan halka dit på ett första intryck. Otroligt fin i kroppen, och vilken blick! Jag känner mig faktiskt helt knockad över hans uppenbarelse haha. Och det är något väääääldigt bekant över hela hans utstrålning faktiskt. Bära saker i munnen...hmm...var har man sett det beteendet förut? ;)
Nej, det kommer nog ta ett bra tag innan jag kommer kunna smälta dig, du fina lilla dansare.
En hane som dig, vill jag ha en dag!

Här är det annars lungt, jag har mest suttit med en hemtenta som kom ut igår morse. Pust! Satt säkert 6 timmar igår och knåpade svar och efter ytterligare lite knåpande idag fick den bara lov att anses klar. Den postades utan att blinka på väg till en lekdejt med Lakrits igen! Denna gång på matte Lisbeths initiativ. Lisbeth berättade att de visst inte kunnat gå i vår lilla skog efter att han lekt med Tira där, han bara ynkade, drog och letade efter henne hihi- Gissa om det var en panter som var glad idag! ;) Jag själv kunde inte fått ett härligare avstamp från pluggandet, Tira och Lakrits har himla roligt ihop :)
På lördag ska vi försöka ta oss till Västeråsbanan för att kika på tävlingarna där, träffa folk utifrån startlistorna och förhoppningsvis låta Tira springa en bit :D Lite hänger på om vi kan få låna en bil på något sätt, för det blir annars alltför många timmar för Tira att "titta" på de andra hundarna innan hon själv ska springa. Hon tittar liksom...rätt intensivt ;) Hm. Hoppas det löser sig, och att vi ses! :)
Är det förresten någon som har en bilplats över till Tira under tiden tävlingarna håller på så hojta! Hon tar inte stor plats ;) Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Klara å Carmen vill ha sällskap

Hej på er

Det skulle vara kul om jag kunde hjälpa er i Västerås men ännu har jag inte bestämt om jag ska åka eller inte. I min bil finns det plats OM jag kommer fram....:-)

maila mig så håller vi kontakten

Hälsningar Annelie med May Flower å Ballasingoalla

2009-10-02 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0