Sweet!

Idag kom ett paket på posten, innehållandes en spikmatta. Paketet kom direkt från min vän Therese i Sthlm, alltså direkt från Dimma och Pååpys lya och tja...se själva ;)

"Vaaaaar ääär dem, matte? När ska vi åka? När får jag träffa dem?"

Viftviftvift

Så sött så man kolavippar hihi.

Vi har fått låna en bil för Västerås imorrn så allt har löst sig toppenbra! :) Perfekt eftersom jag dessutom kommer åka till Västerås tidigare på dagen för att först träffa min allra bästa Anne som är i landet. Hon jobbar numera som makeupartist i London och jag har inte träffat henne på säkert 2 år! Ska bli så galet kul! Sen direkt till banan där mina två T'n möter upp, och kanske några ur familjen min också :) Vi ses väl?

Ps. Spikmatta var INTE skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0