Hemma igen!

Och tänk vad skönt det kan vara när man får samlas i det vanliga och pusta ut ihop i en trött hög :)
Ska bara slänga in en kort rapport från vår gårdag på Västeråsbanan! Tira och husse kom med tåget och mötte oss där *gla* och väl på plats visade det sig att det skulle vara träning direkt efteråt så Tiras extra stora lycka blev med ens gjord! :) Med mig hade jag mina syskon, Lars och Lottie och mina föräldrars fosterhemsplacerade kille Danne och de gissade vinnare vilt, spelade några femmor, försökte tyda program och verkade inte tycka mitt intresse vara helt fy skam iaf ;) Hoppas de vill hänga med flera gånger, publik är ju guld på tävlingsdagar och det var mysigt igår att vara på plats som just sådan! Kanske vill de återkomma som stöd till oss en vacker dag.. *hua* ;) Vi träffade också salukikompis Frode som var där för att speja tävling med matte och husse. Även dem tog tillfället i akt till träning och Frode fick därmed göra sin bandebut! :D Han sprang galant och väldigt fokuserat, duktig! Hoppas också ni kommer fler gånger!

Stort grattis till snyggot Moss som vann ett täckeslopp på medeldistans, han såg otroligt stark ut och visade var skåpet skulle stå :)

Några fler bilder blir det inte från mitt håll. Jag hade för dagen lånat min mammas kamera och den var jag inte ens bekant med så då gick det som det gick ;) Torbjörn fotade dock massor och ryktet gör gällande att han tagit fasta på förfrågningar från folk där på plats och nu skall skicka dem bilder. Spännande :) Riktigt snygga bilder kan vaskas fram av det jag sett!
Nu har jag äntligen fått fatt på min kameras laddare också, den glömde jag i Västerås förra gången jag var där, så nu kan jag egen-fota igen!
Efter tävlingarna igår sprang då Tira en raka+kurva, och hon sprang som en dröm! Eller ja, jag är ju ingen expert ;) Men det såg inte hälsovådligt ut iaf och då är jag mer än nöjd :) Vidare litar jag på speakern, harföraren och goa Fröken Hulting (som också lånade ut en munkorg till lillpiraten - tack!), och de tyckte det såg bra ut :) Dagen igår var supermysig, gillar verkligen stämningen kring Västerås bana och jag ser redan fram emot nästa gång vi kommer dit!
Nu hoppas iaf jag på en film och lite söndagsmys här. Ha ett fint helgslut ni också!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åhhh va kul med bilder! wiiiihiiii va glad jag blir!

Jag kunde ju inte åka me:( men super att du fotat så jag fick se lite ändå:) Tack!



Kul att Tira e på gång!



Kramar

2009-09-15 @ 13:53:42
URL: http://www.counting-crows.se
Postat av: Agge

Hallå,

Hoppas allt är väl! Jag går och längtar efter bilden som Torbjörn visade mig i Västerås, den han tagit i kurvan under Ögas lopp (Whippygruppens race 12/9). Han sa att han skulle maila över den, blev den inge bra vid närmare granskning eller har han bara inte kommit sig för tro? / Mvh Agge & Öga

2009-09-21 @ 19:10:18
Postat av: Anette McKie

Lycka till med Licensen nu, maila mig med bilder och resultat ; )

2009-09-26 @ 10:44:27
URL: http://www.crimdon.se
Postat av: Stina

Hej! Tack för inlägget!

Nej inget Västerås i helgen, det blir tävlingsfritt! Laddar inför helgen efter.



Lycka till me Tira om ni ska springa!



Kram

2009-09-30 @ 10:24:21
URL: http://www.counting-crows.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0