Lilla grå

Jag har länge gått och suktat och sneglat och förälskat mig i en sak i en antikaffär här i stan. Idag tog jag med mig Torbjörn för att visa objektet för min kärlek, och han FÖLL!
Tänk att man kan bli så kär i en sak. Den här möbeln är magi för mig. Rolig, mysig, snygg och med en helt egen karaktär. Inte sådär snobbig eller stel som matsalsmöbler lätt kan bli. Utan istället en androgyn möbel med personlighet, som tar plats samtidigt som den smälter in, precis som vi gillar det!

Vi ses när vi flyttat, lilla grå!

Kommentarer
Postat av: Eva

Verkligen fint... Mysigt med lite "annorlunda" saker... Vem vill ha ngt som alla andra har? Nä inge kul ju.. Man vill ju att det ska passa in hemma hos en själv och vara snyggt i sin hörna.. =)



Allt bra med er och Tira? Hoppas det!



Kram Eva & Gänget

2009-09-30 @ 12:48:54
URL: http://ettgaletliv.blogspot.com
Postat av: Helene Lius

Ja den var hemskt snygg.

2009-10-10 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0