Närstudie

Tack älskade lillpirat, för att du så fint markerar de studieböcker som kan vara till nytta för mig hela mitt yrkesliv och som jag därmed såklart inte bör sälja vidare! Vetenskapsteorin hade jag annars säkert råkat passa vidare efter att jag läst den om det inte vore för dig ;) Jag är glad att vi i julas lärde dig vad man ska göra med roliga paket och papper! :)

Slutsats: Man bör om möjligt vara hemma och ta emot riv-vänliga paket när de dimper ner som bus i brevinkastet ;)

Förresten är jag helt nöjd med mitt ihoptejpande, de 3 blad som blev demolerade är nu ändå fullt läsbara och jag gillar min boks nya patina! Ska nog rama in sen och minnas med samma leende jag har nu hihi. Saker kan alltid vara värre, det är något som är säkert :)

En spionbild på min skolskjutsduo för dagen får avsluta detta inlägg!

Imorrn blir det bus med salukiFrode!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojdå...Leon biter gärna på saker också, men inte riktigt lika ivrigt ;) Och du lyckades ju pussla ihop det där riktigt bra!



Åhh, jag blir ju alldeles varm i hjärtat över att även Tira varit vid Örebro Universitet :)

2009-09-17 @ 22:44:40
URL: http://yenzan.blogg.se/
Postat av: Lillstrump & Ville Whipp

Haha!!

Ville hälsar att han tycker också om att strimla papper/böcker m.m..



Jag hälsar att det inte är lika kul för mig :)



Vov o kram från Borlänge

2009-09-18 @ 12:58:38
URL: http://lillstrumpleo.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0