Man vet när man vet

Och idag var verkligen allt solklart. När vi lunkade och busade kärr och kalhyggen fram i över 2 timmar av strålande sol, och Cash flera gånger glatt kom på matte Stinas inkallning mitt i buset och däremellan gosade husse Jockes hand, då..då kom lugnet. Lugnet kom också alla gånger han inte såg oss, utan dem. Och när både Stina och Jocke självmant bromsade inför att ha Cash för övernattning (utan Tira) redan ikväll, för att minimera risken för bakslag för honom, då vet man. Cash har det redan så bra hos dem! Om en stund kommer han tillbaka hit, nyduschad och säkert hungrig, och jag riktigt känner att Stina och Jocke redan längtar till nästa inskolningspass. Vad glad jag är att vi och hundarna kommer dela stad och kunna hjälpas åt med det mesta framöver!


(Foto: min T. Skogsberg)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va härligt att allt blir så bra:) Jätteglad för eran skull och framför allt för Cash skull!!!

2010-04-11 @ 20:44:39
URL: http://vinthundsliv.blogg.se/
Postat av: Petra Meyer

Det låter som om allting går precis som det ska:)

2010-04-11 @ 22:52:05
Postat av: Eva & Trasan

Vad ksoj att det går bra i era trakter med hundar och allt. Här har det varit lite stiltje ett tag men nu är vi på benen igen och jag ska försöka bli bättre på att blogga igen. Har du sett våra planer på hemsidan?? Thihiii... Vet ni vart jag kommer spendera tid?? Kolla får ni se.... Hoppas att vi får möjlighet att ses snart.. Nu är ju allt igång och man har hittat ut ur det lilla hålet.. =)



Kramar ifrån oss till er!

2010-04-11 @ 23:05:09
URL: http://chitra.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0