Milo byter namn?

Mmm, just nu väntar vi bara på att få veta hans nya namn, ja..om paret vi träffade idag fortfarande är intresserade av honom dvs! :) (där fanns visst en bror som hade en hund som hette Milo redan hihi). Jag antar att de smälter dagens intryck av snyggpojken i detta nu, och sedan beslutar sig. Vi håller alla tummar faktiskt, de var jättetrevliga, intresserade, lugna och vänliga! Och det känns såklart jättebra att de bara bor ett par kvarter ifrån oss, då behöver ju ingenting ske plötsligt eller omvälvande, vilket alltid ligger till hundens fördel :) Jag tänker mig som en inskolning och all den trygghet som kommer med det. Bara det att han får fortsätta promenaderna i samma stad där han börjat känna igen sig, jag kan inte tänka mig bättre! Hundpassning, hundträffar, fördelarna är många :) Vi ses säkert igen efter påskhelgen, hembesök ska ju göras hemma hos dem och så kanske vi åker ut till stallet tillsammans något, hästar och stall kan komma att bli en stor del i Milos liv vad jag förstått :)



Efter superbus idag på träffen är båda hundarna nu helt utslagna och vi laddar för film och mys, kanske var det tur att Micke fick hundvakt på hemmplan åt lilla vilda valpen Sussie så vi inte fick den äran. "Jag som verkligen ville passa henne" (!) är ett dagens citat från Torbjörn som jag antecknat och sparar på, jag tror vi gärna passar henne närsom hörrudu Micke ;) Vem vet vad lite vassa valptänder kan sätta igång för tankar..
Imorgon ska vi åka till mina föräldrar på påskmiddag, vi får väl se om de vita springarna orkar skita ner sig något mer på mammas och pappas härliga baksida :) Jag tror de båda sover med lerstänk på magen just nu hihi..
På tisdag blir vi med bil förresten! :D Vår alldeles egna! Vi köper loss Torbjörns pappas bil, och han köper en ny. Så passa er, för om vi varit runtflängande förut, så finns det nu inga hämningar.. :D Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad härligt om det blir en ny fam. så nära:) Kul med egen bil, det underlättar helt klart. Skall mäta Tossan och Kajsa. De väger ca 24.8 kg stycket. James vägde 23 kg när vi hämtade honom född 30 sept-09 och vi hämtade honom 6 mars-10.

Ha en härlig dag;)

2010-04-03 @ 09:30:55
URL: http://vinthundsliv.blogg.se/
Postat av: Petra Meyer

Håller tummarna för Milo (?). Det låter som en ultimat lösning på alla sätt.

2010-04-03 @ 17:22:40
Postat av: stina

hej vi sitter just nu o försöker komma fram till namn:) självklart är vi intresseradde svårt att säga nej till en så go kille.men vi tänkte höra av oss efter helgen både till dej o katarina.glad påsk på er kramar stina o jocke

2010-04-03 @ 20:04:54
Postat av: Sofia

Men KAJAAAAALEN! <3 Jag DÖR!

2010-04-12 @ 13:39:37
URL: http://fiaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0