Ode till Minxdesign

http://minxdesign.se/

Nu har jag hållt inne med det här lovordet länge nog! Men så har det också varit en lång resa med många vändor fram och tillbaka. Men det vill jag lova, att bättre kundservice än den Minxdesign levererar får man leta länge efter! Jag beställde alltså ett halsband till Tira någongång i mars efter mycket pysslande med hur det skulle se ut (gå in på hemsidan så förstår ni, det finns tusen valmöjligheter hihi). Har sedan dess haft världens otur och gjort egna misstag i min beställning, och därför 2 gånger trott att det bara varit att bita i det sura äpplet och beställa ett nytt halsband. Då motbevisar Anna, tjejen som tillverkar halsbanden, mig och ställer upp och fixar felen utan merkostnad! Detta gör hon alltså 2 gånger! Helt otroligt och för det ska hon ha världens varmaste rekommendationer!
Halsbandet är också snyggare än jag kunnat drömma om! (och vilken tur sen att Tira passar i mina favoritfärger ;))



Foto: T. Skogsberg

Varför inte gå in på Minxdesign och beställa ett egendesignat halsband ni också! Hälften av nöjet ligger i att välja hur det ska se ut och sedan faktiskt få något helt unikt :) Tiras halsband är valt med 6 cm brett tyg och 3 cm brunt band (för den som undrar), och alla halsband kostar 250 kr inklusive frakt och oavsett design. Så mycket bättre kan det inte bli :)
Have fun!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhnej, jag trodde att det var halvstryp på halsbanden :(

Supersnyggt har du knåpat i alla fall, så mycket kan jag säga. Så jäkla läckert!

2010-04-29 @ 22:38:13
URL: http://fiaelise.blogg.se/
Postat av: Sanna

Man får välja! Klickspänne eller halvstryp! :D

2010-04-29 @ 23:01:54
URL: http://nolltillsjuttio.blogg.se/
Postat av: jocke

hur gick de med halsbandet sen?

2010-04-30 @ 09:02:12
Postat av: Lotta

Jättefin!

2010-04-30 @ 20:53:44
Postat av: Elin & Koira

Wow! Jättesnyggt verkligen! Här ska beställas! :)

2010-05-01 @ 12:06:39
URL: http://koiruliini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0