På andra sidan medeltiden

Vet inte var jag ska börja någonstans. Kan bara säga att jag har haft en av de mest bubbliga helgerna på länge :) En sådandär helg där man gör bäst i att inte nämna någon, för att inte glömma någon. Glädje och yrsel, baksmällan från sådant är faktiskt mest angenäm ;)

Min allra bästa lillasis Lottie och till höger min brors söta nypontjej Johanna <3 Tack för fredagsvimlet älskade systrar!







Draghundsvalpen & friends :)







Husse med vidvinklet, matte med smakbitar från marknaden ;)








För hela familjen :)









Hemma.










På söndagsförmiddagen åkte vi, (jag nog fortfarande berusad till en början haha), de många milen till Söderköping och vårat glassmecka! Tack Josen och Jennie för att ni bjöd oss, det blev äntligen AV :D





Jennie, vad GÖR du? :D









Fick syn på ett helt gäng bekanta mitt i glassfesten! Möt Ida, Alvin, Robin och Sooty, alla 3 från Neverneverland. Man missar väl aldrig ett koppel med långbeningar! ;D






Mina älskade nördar haha. Ett perfekt avslut på en grym helg!










Sist ett par filmer på liten Tira speletös. Hon tycks gilla joddel och stämsång på riktigt, la sig ner mitt framför shower flera gånger haha <3

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lovely! :)

2010-08-16 @ 22:59:29
URL: http://fiaelise.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Härligt med underbara helger, vi hade ju vår i malmö:))Fast Kajsa gillar ju inte bilåkning så Linda var hemma med henne denna gången.

2010-08-18 @ 06:30:42
URL: http://vinthundsliv.blogg.se/
Postat av: Bertil och Linda

hej!

härlig blogg! hit kommer vi igen! är det ok om jag länkar på min blogg?



ha en fortsatt fin kväll!

2010-08-22 @ 22:46:01
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Jennie

Underbara bilder från en underbar helg! Och ja ja ja, jag upptäckte ganska snabbt att linsskyddet var på, så det så ;D hehe



Det bästa med denna helgen var att umgås med er, blev lite snopet när de tog allt vårt vin ;P Vi tar igen det på kräftskivan sen, längtar och saknar er allaredan! KRAM!

2010-08-23 @ 14:33:52
URL: http://yenzan.blogg.se/
Postat av: Martina

HAHAHA, jag dör! Söta tira ska vara med och sjunga

2010-09-14 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0