Sussie på äventyr

Här kommer ett inlägg mest till dig Micke! Jag förstår nog att du undrat vad din lilla sessa gjort i Arboga veckan som varit innan Churchill kom hit och avlöste :D



Dessutom busat sig slemmig på vida ängar..


..och hittat en ny rolig vän! (till smäktande toner haha)



Kom tillbaka på dagis snart igen Sussie! Närsomhelst kan det ju bli tårtkalas :)
(Tårtan är förresten något så enkelt som skivor av blodpudding som man brer leverpastej på, lägger ihop och sedan slevar gräddfil över. Lätt fixat och smaskens :D)

Kommentarer
Postat av: Michael Lundberg

Hm visste inte att sussie gillade o läsa böcker. Tror hon längtar tillbaks till dagis redan :)

2010-08-29 @ 09:26:24
Postat av: Agge

Klurar på om jag kanske kan få låna Banka så att hon kan lära mina katter hur man leker och busar, gillar henne skarpt! Tack för "receptet".

2010-09-02 @ 22:17:17
Postat av: Tessan

Hahaha, Banka och Sussie...så roligt!!!



Banka är den coolaste katt jag träffat. Tänk när Churchill flög upp i sängen och hon ligger kvar helt iskallt och viftar lite på svansen. Churchill tappade alldeles fattningen och lämnade henne i fred. Kaxigt!

2010-09-13 @ 23:08:48
Postat av: Tessan

Hahaha, Banka och Sussie...så roligt!!!



Banka är den coolaste katt jag träffat. Tänk när Churchill flög upp i sängen och hon ligger kvar helt iskallt och viftar lite på svansen. Churchill tappade alldeles fattningen och lämnade henne i fred. Kaxigt!

2010-09-13 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0