Sängsöndag och Tradera

I helgen har vi varit barnvakt åt Torbjörns lillasyster Zara medan svärmor och hennes man Per varit på mässa i Örebro. Såhär har det sett ut i olika variationer..:

Så jag tänkte istället för helgbilder visa er ett urval av månadens Traderafynd! :) För varje grej jag fyndar, ser jag till att sälja minst en annan. Eller ja nåja, denna månaden har det varit mer fyndande än försäljning, men men ;)

 

8 mellantider för 25 kr, som hittat!

 

Min 3 favoritfärger samlade på ett och samma ställe, så ni kan ju gissa om jag halkade dit..

 

Blixtförälskelse!

 

Att somna till vinande snöstorm och sedan vakna till klarblå himmel, strålande sol och ett snöblåst landskap (som man inte behöver varken skotta eller forcera med bil), det är ren och skär njutning!

Hur är det hos er, är ni fast i "snödynerna"?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha åh vilka mysiga gummistövlar! Blev en smula avis på dig Sanna! Och måste ju säga att Torbjörn får det att se ut som en barnlek att vara barnvakt, såg så soft ut så :D



Och på din fråga om vad jag pluggar, så pluggar jag pedagogik A =) Kramar!

2010-02-22 @ 08:28:42
Postat av: Agge

Instämmer, gunnistövlarna är vrålsnygga!

2010-02-22 @ 11:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0