Ingen vanlig måndag

Här sitter jag och är förbittrad på den urkassa kortläsaren jag fick med mig hemmifrån, kommer inte alls åt bilderna jag tog idag :)
MEN, hav förtröstan!
Jag har fått lov att visa två av Martinas videosnuttar här :)
Först en film på obekväma långbeningar i nyskare *aj*
och sedan...tja...ett typiskt vinthundsryck caught on tape ;) Kan man inte busa ordentligt ute, ja då finns det inte mycket att göra :D
Josef och Jennie, om ni tittar, allt i lägenheten är välbehållet, inklusive Leon som är den coolaste katten i stan! :D

.

.

Om allt vill sig väl så träffar vi whippet imorgon med, men då 2 helt andra individer och i utvärderingssyfte. Berättar mer efter lite sömn! :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0