Jullov!

..ända till på måndag då nya kursen och terminen startar ;) SKÖNT!
Tentan imorse blev en riktig urladdning och jag hoppas och tror faktiskt att det gick bra. Känslan är oslagbar, när man åker iväg med bussen från universitetet och tar sina första andetag på flera dagar. Även om känslan är bra eller dålig angående prestationen så vet man att man inte kan göra något åt det på ett bra tag och det är så befriande.

Angående min fråga om veterinär i förra inlägget, så var det å stockholmstanten Pååpys vägnar :) Hon tycks ha fått greyhoundåkomman "corn" under en trampdyna och det kan ju då underlätta med ett vant öga i undersökningssammanhang! Tack för alla tips! Jag kan meddela att matte filat på det hårda hemmavid och att resultatet faktiskt är en förbättring av Pååpys gång! Tänk om..? Jo, klart man vågar hoppas och ni kan väl hålla några tummar ni också? Att lite av tantens skröpplighet bara berodde på ett "majskorn"!

Det vilar en semla-serverad-på-sängen i min mage och det vankas salukibus med Frode ikväll, jullovet har börjat riktigt bra måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Nezumi & Pååpy

Tusen tack, Sanna! Jag filar och smörjer och filar och smörjer och filar...och bjuder på leverpastej för att blidka tant Bitterhet. Jag försöker även få henne att förstå att ju mer jag får fila bort desto mindre måste vi till veterinären och desto mer pengar kommer finnas över till blodpudding.

Pååpy hälsar att det ska till mer än majs för att golva henne och det är som hon alltid har sagt...grönsaker är enbart av ondo!



Kramar till er alla i Arboga från oss alla i Bredäng!

2010-01-16 @ 23:25:20
URL: http://nezumi.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0