Alligatorkäft och Kamikazekatt

Ni kanske trodde att våra två fyrbenta töser inte gör annat än ligger och myser ihop som två änglar?
Nå..det kanske inte riktigt är hela sanningen ;)

.

 

Minsann välmatchade ut i klospetsarna, även i bus! :) Sedan dag 1 har vi sett dem, både genom bus och närhet, växa ihop och hitta varandra och nu är de en ständig uppvisning i total tillit. Det må se brutalt ut, men de vet precis hur man kan reta upp varandra men också exakt när det är färdigbusat. Bästa vänner över alla dimensioner, precis lika goda kålsupare och uppviglare bägge två och en aldrig sinande källa till allt det goda i livet. <3

 

(Ps. Att filmklippen är tysta beror på att jag fått pressa dem genom ett datorprogram som jag inte helt behärskar ännu, där jag ljusat upp dem och sedan förminskat dem :) Ljudet hängde inte med ;) Å andra sidan så busar dessa två helt knäpptyst som standard. I typisk "Alligatorkäft och Kamikazekatt"-stil.)


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, guuuud vad fula de är, Tira med tänderna o Bankisen som "sätter" sig på Tira o siktar in sig på halsen! Gulletjejerna! :)

2010-01-28 @ 23:59:24
URL: http://yenzan.blogg.se/
Postat av: Katta

Men gu Sanna - jag blir alldels varm när jag ser dom - vilka underbara kompisar!!! Det är helt otroligt, jag har aldrig nånsin sett nåt liknande!

UNDERBART.

Kram från familjen hund & katt där detta aldrig skulle kunna hända. :-)

2010-01-29 @ 00:38:24
URL: http://qeteshkennel.com
Postat av: Jeanette

Vad häftigt! Så dom kan leka utan att det "spårar ur". Helt fantastiskt:) Underbara filmer.

2010-01-29 @ 09:31:15
Postat av: Eva

Jag förundras också över den totala tilliten! Att de aldrig går "överstyr" ;-)

2010-01-29 @ 23:19:54
URL: http://www.evahhojden.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Härliga bilder. Jag lade till din länk på min hemsida, hoppas det är ok.



Jag har lagt in om semester under SM perioden i Västerås så jag hoppas att vi kommer dit någon gång under tävlingarna.

2010-01-30 @ 19:09:40
URL: http://vinthundsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0