Öronbarn..Ögonhund?

Vi kör en kur med Fucitalmic igen då Tiras tir-öga geggar och envist motstår saltlösning. Lilla knasiga ögonhund! Hennes resa som ögonhund började ju faktiskt redan dag 2 hemma hos oss då hennes ena öga svullnade upp till en pingisboll i storlek. Nervösa tider, men det försvann och än idag vet vi inte vad det berodde på :) Sedan hade hon en släng av ögoninflammation i somras och så nu då.
Dag 2 av 10 idag och ögat är redan bättre, och hon har egentligen aldrig varit allmänpåverkad, men bättre säker än efterklok :)

Annars är det bara lugnt här hemma, låg stressnivå, långa promenader och fikastunder med semlor och bara massor av tid för varandra. I april startar Torbjörn upp sitt företag och kappbanorna öppnar för säsongen (utbildningen är påbörjad!). Det pyr av spänning..

Nu ska vi gå till skidbacken här i stan och kolla in galningar i backhoppet :D Nytt för Tira som alltid är pepp på sådant. KUL! Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, jag saknar verkligen allt vardagsmys! Med J alltså. Nu är jag så van vid att vara ensam så jag kan nästa tycka det är jobbigt när han väl är här på helgerna. Sen saknar jag honom redan på måndagen. Visst är man vä bra konstig? Längtar så till slutet av mars då det är över för denna gång!



Hoppas vi ses snart igen, jag jobbar natt hela denna helgen som kommer men kanske nästa helg? Vi bestämmer inget, det kan ju alltid dyka upp saker. Spontanitet, jag gillar det trots att jag är en planeringstjej :)

Stora kramar till dig och resten av familjen <3

2010-01-26 @ 23:03:27
URL: http://yenzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0