Ridhuslek

Skutta och brottas!

 

Smyga, luras och flängflina! (Och äta bajs!)

 

men mest bara SPRINGA såklart!

.

.

.

.

Min egen teknik, tja..låt oss säga att den inte är fulländad..

.

.

Imorgon åker Tira och jag tillbaka Örebro för att vara kattvakt åt Leon i en vecka medan husse Josef och matte Jennie jobbar och pluggar i Sthlm. Husse Torbjörn går sista veckan på starta-eget-kursen här, annars hade jag allt knyckt med mig honom också någon dag. Nåja, Banka får bli hans förstedam hela veckan :) Jag gillar verkligen kattvaktarveckorna i Josef&Jennies lägenhet, de känns alltid som en liten semester! Lucky me!

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad skönt att du uppskattar kattvaktarveckorna lika mycket som vi! Och vad roligt att få se Tira smyga, hihhi, man blir som man umgås (med katter :D)



Snart ses vi, det vankas ciabattaburgare med klyftpotatis till!

2010-01-17 @ 17:06:16
URL: http://yenzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0