Spontanbesök 1 år efter!

Måndag. Örebro. Och ett spontanbeslut! Om ett par timmar kommer whippen Liam och matte Martina hit ända från Jönköping! Äntligen! Martinas kille ska hitåt och jag är ju lägligt nog i stan utan att gå i skolan så JA, klart Martina följer med! Ska bli helt fantastiskt kul att träffa Liam, killen som jag faktiskt var delaktig i att placera hos Martina för idag exakt ett år sedan :) Liam är från början från skåne, men var då i behov av ett avlastningshem när familjen hade det tungt. Jag kom att tänka på min vinthundslängtande vän Martina och gjorde så att de fick kontakt. Att det sen faktiskt blev Martina som Liam hamnade hos gör mig stolt ända in i själen och jag kan inte tänka mig en bättre lösning. Nu är första gången jag får träffa honom, så ni förstår säkert peppen :D


Liam är en whippet modell större, hela ~60 i mank och 19 kg. Det betyder att storleksskillnaden mellan Tira och honom inte kommer vara nämnbar och SÅ rolig att se :D Har ju alltid sagt att Tira nog är hälften whippet ändå hihi...
Självklart får ni följa med på träffen i en senare uppdatering här :) So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0