YES!

Klarade första tentan på den krävande fysiologi&anatomi-kursen! Galet! Jag hade helt ställt in mig på att jag skulle behöva göra om den nu sista januari, så lite som jag pluggade och så många felchansningar som jag upptäckt i efterhand. Men icke :) Tänk att man kan bli så glad över ett G. På lördag är det dags igen, då tenta del 2...nu blir det hårddisciplin 3 dagar med intensivplugg! Sen har man tentat av nästan 2000 sidor..

Har under dagen mailat med Hans Bohman ang. B-licensen också och det verkar inte vara några problem för mig att få ta den! JIPPI! Blev hastigt medlem i SKK och nu är licensansökan ivägskickad till Hans själv :)
Imorrn ska jag ringa till ordförande i VHS och höra mig för om mentorskap under utbildningen och hur de vill ha inbetalningar märkta. Kul att det rullar igång, även om pengarna rullar i samma takt! ;D
Ha en mysig kväll! (Tror bestämt vi ska fira lite här. RÖDA karamellspiraler och grape-apelsinjuice, MMM)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ååh, vilka fina vita tänder hon har! Grattis än en gång och lycka till med nästa tenta.

KRAM LOTTA

2010-01-13 @ 09:35:04
Postat av: Nezumi

Du vet, jag tvivlade aldrig på att du skulle fixa den! Men jätteGRATTIS från oss alla här i Bredäng! kram

2010-01-14 @ 08:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0