Piratbus!

Vi fick äntligen med oss kameran bort till vår "förbjudna" inhägnad 5 min bort och jag bara ÄLSKAR hur dessa två vitstrumpor busar ihop! Milo störs inte ett dugg av Tiras bitiga ess i rockärmen, uppviglar istället själv och utmanar tillbaka, med kvicka kast med rumpen före! Och Tira bara myser såklart! Sant nöje som åskådare :D Hoppas ni som jag ser glädjen i bilderna! (Min käre T som fotat)



På torsdag har vi tid hos veterinären för Milos friskvårdsintyg, sen ska försäkringen tecknas.
På fredag ska vi träffa och ta en promenad med ett par här i Arboga som var intressenter på Curre innan och som nu är nyfikna på Milo-pojken! Spännande minst sagt!
Och morgon börjar jag dagen med en tenta, tro det eller ej! Utvecklingspsykologi och hälsoprocesser. Ni kanske anat att prioriteringen avden har hamnat långt bakom renovering och ny hund i familjen ;) Nåja, någon tenta har man råd att missa! :D Som om inte koncentrationen på skolan är låg nog så bjöd Micke med mig att hämta hem sin nya lilla stjäna, valpen Smala Sussie från Kennel Heartlines, så imorgon eftermiddag bär det av norrut! Ryktas om att det finns minst en famn full svarta och blåa små yrväder kvar och ja..vad har man gett sig in på?! Återkommer med rapport och bilder från min kamera för en gångs skull! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese, Pååpy & Dimma

Åh! Man SER verkligen glädjen, Sanna! Och han är så lik Dimma i uttryck! jag tror jag måste komma o hälsa på...

2010-03-30 @ 20:40:05
Postat av: Jennie

Vilka underbara bilder - ren lycka!



Lycka till med tentan imorn, håller tummsen! Snart snart har vi vårt "lov"! Och du, ta massa bilder imorn, 'kej? :) kram!

2010-03-30 @ 21:52:31
URL: http://yenzan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Va kul de har!! Måste vara drömmen för Milo att komma till er. Såg att du varit på kennelbesök:) De blåa valparna gillar jag. Ser fram emot MASSOR med bilder;)

2010-04-02 @ 07:07:54
URL: http://vinthundsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0