Strandsatt i Örebro

..utan pengar på fickan, med Jennie på jobb, slöa djur och internet och med grabbarna fast i dygnsmaraton av tv-spelande har jag inte lyckats smita från tentaplugget på hela dagen! (Heja!) Min välförtjänta räddning kommer snart när Jennie slutar jobbet vid 21 och då kommer det genast kännas extra okej att jag igår "följde med dit bilen gick" ;) Annars så riktigt kryper det i mig varje helg nu när kappsäsongen börjat, denna helg inget undantag. Helst vill man ju närvara på alla banor samtidigt och uppleva varenda ögonblick av träning och tävling! Känns tråkigt att jag inte kunnat närvara vid helgens städdagar på Västeråsbanan och jobbat för att få den färdig, men att åka kommunalt kunde jag dessvärre inte motivera med mina tidsramar och finanser. Hoppas det gått bra för er som varit där! Får se om bilen vill till Örebrobanan imorrn när vi ändå är i stan, vore kul att testa Tira på varvet :) :)
På måndag har jag så tenta..och på lördag har jag omtenta (på senaste tentan som jag visste jag skulle riva) så det blir en tuff pluggvecka framöver! Vi ses på andra sidan oceanen!


Inte strandsatt, men väl strandbesatt. Tira i juni 09, Foto: Josef Haglund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0