Träningen igång i Västerås!

Idag tyckte farbror harmaskinsförare att vi arbetande medlemmar minsann kunde få köra efter haren! Äntligen! Är ju så kul för dem fyrbenta därbak i bilen om banan ger mer än bara slötid och väntande på ingenting :)
Det blev tillslut vår tur. Tira skuttade in i stängd bur, stängd iaf framåt, hade öppet bakåt för att kolla så hon inte skulle vända sig. Hon backade in sig mot mitt knä, var stilla, tittade (faktiskt) åt vänster efter ljudet av trasan och så iväg! Duktiga duktiga lillsnöre! :D Jag hade som vanligt med mig mitt tidtagarur och Tira klockades på 20.51 för kort distans. Hon var någon sekund långsammare än dagens andra kort-tider men jag tycker hon var så duktig! Och åh vad roligt det är på banan för oss alla! Vi stormtrivs i gänget :)
Innan träning hade vi medlemsmöte, och alla är verkligen duktiga och ligger i angående sommaren och SM på banan :) Mötet var peppande och det är alltid ett bra betyg på ett medlemsmöte!
Kanske ska jag..joo. Jag avslöjar! Hemligheten! Jag har tagit på mig posten som ny webmaster för VHS hemsida! Så nu ska det bli andra bullar och alla min visioner ska få fritt spelrum haha! Kanske ;) Är iaf inspirerad av många av er andra klubbars välfungerande och informativa hemsidor och ser fram emot att kunna ge vår klubb en egen inom kort :) Nu och en tid framöver har jag ju faktiskt all tid i världen känns det som, utan tentor ;)
Här kommer ett par tre bilder från idag, "skräpbilder" som T uttryckte det när jag frågade om jag fick ta dem när han ratat dem från dagens skörd haha. Hör du det Micke? Skräpbilder ;)
Första bilden är på Tyke Mörbult och andra på Dilemma, båda på besök från Stockholm. Tredje bilden är på just mentor-Micke och hans lilla pärla Sussie!






Kommentarer
Postat av: Lisse

Åhh vad jag saknar hundkapp!!

Kanske man kan skaffa en ny stjärna nästa år...

2010-05-11 @ 07:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0