Eldorado

Socker, 60 meter dålig plast, socker, hela korvar, socker, sena nätter, galna affärsidéer och ett "Tradera-rum" är bara några saker som ger mitt älskade Bredängseldorado i ett nötskal! Det är så bra så det egentligen inte går att förklara :) Varje gång vår trio släpar oss därifrån (inatt var vi hemma kl 04) så är jag tusen saker klokare och tiotusen skrattmuskler rikare. Varför, varför måste min bästa tvåbenta långhalsvän bo längre bort än runt hörnet, pah!




(plastfilmen lånad från Therese)

Idag, 2 timmar sömn senare och kl 07 var det dags för jobb, och med en Iphone 4 i blick gick det såklart strålande! ;)
(Från min Iphone ska jag förresten kräva en teleporterings-app!)

Kommentarer
Postat av: Agge

Ascot nästa!

2010-09-24 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0