Pluggpropp och rivjärnshals

..är inte medicinska termer och borde därför inte platsa i mitt tankemönster denna vecka innan tenta, men likväl sitter jag här med rivig hals och trycker in kunskap i huvudet. På torsdag smäller det, då ska tusen sjukdomstillstånd avhandlas, och hur ska det gå..
Tänker rymma från plugget imorgon, för en dag på Järbo hundkappbana..och på måndag har vi seminarie i skolan..och på tisdag är det vattenträning i Västerås..hm.
Tycker iaf jag är duktig som pluggar invid dessa två denna lördagskväll, vem hade inte hellre gosat och kollat på film där intill? Husse spelar nya Halo med Josef i Örebro och får väl ett hörn i sängen när han kommer hem inatt ;)

Förresten! Om det är några fler bloggläsare än Churchills matte Theres som fått uppfattningen att Tira är en liten fin, lugn prinsessa så vill jag råda er att tänka om, iaf innan ni råkar stöta på oss IRL :D Theres blev nog smått chockad över piratens framfart när de väl sågs och jag vill inte föra någon bakom ljuset. Tira är den Vilda Bebin. Anledningen till att jag gärna fotar och lägger ut bilder på Tira lugn och sovandes på allehanda ställen är för att man som matte till den Vilda Bebin kan känna sig rätt nöjd över en sådan stund ;) Missförstå inte, hon är den goaste, bästa lilla hunden som finns! <3 Men inte som mången annan greyhound ;)
Nu en till fisHerman. Och kanske kapitlet om anemi. Varning för en sliten Sanna imorgon, Järbo!

Kommentarer
Postat av: HannaH

Låter som hon pluggar till pato-tenta? Lycka till!

2010-09-25 @ 22:36:14
Postat av: stina

hej sanna.

har du några bra sidor med halsband?cash har fått skav efter kopplet vi har haft nu..

kram

2010-10-18 @ 09:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0