Nytänk

Näe nu har jag tänkt att banka in i mig själv att börja blogga flera, men kortare, blogginlägg framöver, så att man faktiskt får ändan ur! Det finns små saker att skriva varje dag egentligen, men jag envisas ju med att samla ihop/skjuta på dem till ett stort inlägg och så blir det inte sammanhängande istället. En biten sko, ett kort möte, en planerad tripp, ett foto, en rekommendation, rådfrågningar eller bara smit från plugget, ingredienserna i bloggen kommer vara desamma ;)
Nu när precis hela mitt huvud snurrar kring Tiras rehab, blir det såklart mycket om det. Skönt att få observationer, framsteg och baksteg i skrift tänker jag :) På måndag ska vi till ReDog och Stefan för att göra en rörelseanalys och det ska bli så skönt att få ett utlåtande från någon som vet hur det ska se ut. Mina egna ögon är nu helt utarbetade och rätt förvirrade.. :)
Imorgon åker vi till Bredängsligan! Förväntar mig bred unge, senil Pååpy, neurotisk Dimma och en knivskarp kvinna! <3

Tira med bästa tigerkompisen Churchill

Kommentarer
Postat av: Margaretha Jansson

Fantastisk härlig Grey du har!Fina bilder!Jag har också en alldeles underbar...

Ha det gott!

2010-09-18 @ 12:11:06
URL: http://mittlivsommatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0